Förvaltning

Ekonomisk förvaltning

Det är Nabo som hanterar vår ekonomiska förvaltning.

Frågor gällande månadsavier och dylikt ska ställas till Nabo direkt. Använd Nabos kundportal: https://portal.nabo.se/kundportal/login

Månadsavgiften kan även betalas via autogiro, kontakta Nabo kundtjänst för att arrangera detta.

För att vi alltid kan hålla dig uppdaterad, se till att din e-postadress är registrerad i Nabos portal.

 

Teknisk förvaltning, fastighetsskötsel

Fastighetsskötsel hanteras av Sydsverige Entreprenad AB.

Felanmälan: 040-630 62 50 mellan kl. 8:00 - 16:00 (helgfria vardagar) eller webb www.sydsverigeab.se (dygnet runt).

Jour: se information i trapphusen

Om det verkar som en felanmälning inte har löst sig eller det har dröjt sen det anmäldes får ni gärna meddela styrelsen på e-post brf.granen1011@gmail.com.

Trapphusstädning hanteras av Hagtorn.


Klotter

Via vår serviceavtal med SaneringsCompaniet är husets fasader utmed Föreningsgatan/Grangatan försäkrade mot klotter. Ring SaneringsCompaniet direkt om du upptäcker klotter - ju snabbare vi anmäler skadegörelsen, desto bättre blir resultatet av saneringen.

Observera: Klotter bör därför inte rapporteras till Sydsverige Entreprenad!


Värme

Upplever du problem med uppvärming av din lägenhet ta i förstahand kontakt med någon fr Styrelsen via mejl. Efter temperaturmätning och genomfört kontroll kan du skicka in en serviceanmälan till QSEC. Behöver du hjälp med anmälan ta gärna kontakt med Styrelsen.